inte haft tid

hej bloggen! ja det är sant jag har helt enkelt inte haft tid till att blogga på senaste tiden! 
men nu när skolan snart är igång igen så ska nog bloggen komma igång igen! ska fixa ny design å allt på bloggen liksom bara komma igång på nytt om ni förstår hur jag menar!
Lite uppdate från idag då! har varit hos min älskling va va det 7 timmar! haha! sjukt mysigt iaf saknat honom så!! 
ja ni just nu ligger jag bara å lyssnar på musik å chillar! har inte hänt så mycket sen sist jag blogga har bara varit en hel el med kompisar å så! men nu ropar pappa på mej så i have to go hörs sötnosar puss å kram! :* <3
BTW! glömde säga! blir så himla sur på sl för asså busschaufförerna ska ju stanna när det står STANNAR! Right? asså jag åker buss vardagligen å de händer 9 av 10 gånger att bussen inte stannar! å de hände nu när jag skulle hem asså jag fick ju skrika på busschaufförn att stanna å då rycker han till som fan precis som om han sov å sen stannar! asså vafan å så va jag jävligt trött å man ska fan inte bråka med mej när jag e trött förfan! åååååh blir så sur på sånt" men men vi hörs sötnosar puss å kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0