Satsar

hejsan kära bloggläsare! Alla ni har varit underbart hjälpsamma och gulliga så jag har nu bestämmt mig för att fortsätta här på bloggen och satsa nu!
Så imorgon ska hela bloggen bli ny!! ska fota i morgon till ny header och jag ska fixa snygg ny design!!
I dag så har det varit rätt så vhill dag i skolan och ikväll så är det ridning ;) awsome!!! Juste hade fotografering idag hahaha blev inte jätte nöjd, (fick se bilden hon skulle ta) men men det får väl funka antar jag!! aja har väl inte mycket mer att skriva just nu men vi hörs senare när jag kommer från stallet ska skriva mitt tränings shema nu så.. men vi hörs tack för att ni är så underbara! puss på er! <33
haha ser enormus ut på bilden!!

Kommentarer
Postat av: Alva! :)

Jaaaaaaa! :) <3

2012-08-27 @ 19:27:56
URL: http://goforitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0