Fitt blogg app

Hejsan mina läsare!! Ja jag hatar fan blogg.se appen på telefonen för dej kan ju förfan inte ens publicera ett jävla inlägg? Skrev ett vid kl 14 igår på dan å de publicerades nu liksom? Å så går det inte att lägga ut nån bild heller? Fattar inte vad det ska vara för jävla problem på denhär fitt saken!!! Åååååååh blir as sur!!! Men men sitter iaf i soffan nu med min kusin å väntar på att mamma blir klar med frukosten ^^ vardagslyx! ;) aja idag blire bara chill, kanske sola vi får se! Men vi hörs älskar er puss :* Btw igår kväll asså jag svär va värsta åskvädret å as mycke blixtar!! Å vi satt ute de va fan as läskigt men coolt ;) vi hörd puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0