Förlåt för att det inte blev någon bloggning igår

Tyvärr så har jag inte hunnit gästblogga så mycket här men jag var hos mina kusiner hela dagen igår och jag ska iväg till några andra kusiner idag så det kommer inte att bli någon mer bloggning idag tyvärr. Men jag tänkte bara berätta lite kort om vad jag ska göra idag. Om en timma ungefär så ska jag ta bussen in till slussen för att möta min kusin Jocke och sen så ska vi typ gå runt lite stan och sen så åker vi hem till honom för att äta middag med mina fastrar och resten av kusinerna på pappas sida. Sen så åker jag väl hem eller så sover jag över jag vet inte riktigt än. Men jag ska försöka slänga in ett inlägg imorgon.
 
 
Två inlägg från Alexzandra på facebook:
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0