Från Finland

Hejsan mina älskade läsare!
just nu sitter jag hos min farbror i Finland och jag har entligen fått mitt internet att funka här! Så för eran skulle så gjorde jag ett inlägg såklart! men aa under tiden här i finland så har jag varit på min farbrors tjejs landställe som ligger på en ö som heter "hailuoto" elelr hur det stavas och det var sjuuuukt fint där asså!!!! Första dan vi kom dit vid typ tio och då badade inte jag men andra dagen så badade jag och solad HELA dagen och som vanligt solade jag för länge utan solkräm och vatten så jag fick en solbränna och solsting... men det var inte så farligt iallafall. Första dagen gick vi och la oss typ halv fem på morgonen hahaha vi typ satt och pratade och grillade korv hela natten :p sen andra natten gick vi och la oss typ halv två elelr nått.. i alla fall jag och mamma. men sen har jag väl typ varit in till stan och shoppat och myst med farmor och farfar osv osv. Jag var faktiskt rätt så duktig igår jag sprang 6,85 km på lite mindre än en timme så tycker jag va dukti ;) 
kan tyvär inte lägga upp några bilder nu för har inte laddat över dom från telefonen och har inte telefonen med mig. men men har väl inte så mycket mer att skriva men ska åka hem på måndag så på måndag kväll så har jag nog internet så bloggar då! love u puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0