Högakusten

Hej hej min kära bloggläsare! Vi körde till ca halv två inatt så kände inte riktigt för att blogga då var rätt trött!
men men vi övernattade vid högakusten! Vi har kommit halvvägs nu i alla fall så nu har vi ca 6 timmar kvar i sverige sedan är det kanske 4 timmar kvar till Uleåborg i Finland. Kan tyvär inte ladda upp någon bild nu för min mobil är helt urladdad men ska ladda den när vi börjar åka så då kan jag ladda upp lite bilder! hehe gjorde aldrig tidsinställda igår så ska göra det nu! Och min älskade bästa IDA PETTERSSON ska få blogga här undertiden jag är i finland så bloggen inte blir helt Lame! så aa ni kan ju fortsätta läsa den som vanligt ;) men ska göra tidsinställda nu så vi hörs lite senare med fler bilder osv osv puss :* <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0