Ingen sommar utan reggae

HEj babeeees 
förlåt att jag inte har bloggat men har itne haft lust eller tid just nu men tar små sommar pauser ibland! jag llovade ju att jag skulle blogga direkt när jag kom hem till svenska gränsen men internet funkade inte sen blev det tjaffs i bilen å då orkade jag inte och nu senate tiden har jag packat upp, träffat vänner osv osv... så aa ni kanske förstår! 
men men just nu ligger jag uta å solar thats why i tog mej tid å skrev det här till er...
Livet leker på mår ganska bra men saknar min älskliiing äckligt jävla mycket :( det är 3 månader mella oss imorrn :D happy!!!! men har inte träffat han på 2+1/2 vecka :( inte kul alls :(<3 jajaa men ska uppdatera som vanligt nu så gott det går! 
ha de bra babes puss :* <3
 bild från förrigår.. LOLz puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0