No time! RESA!

hej mina små änglar! 
Jag ber så så så så så så sååååååååååååååå mycket om ursäkt för att jag inte bloggat har liksom inte riktigt haft tid för det :/ så förlåååååt 1000 gånger om!
iaf har gjort en massa olika kul saker! men iaf kommer börja nu igen! dock ett problem jag sitter just nu i husbilen påväg till mitt älsklings land FINLAND! Och där borta kommer jag dock ej ha internet så kommer inte kunna blogga på ca 1 å en halv vecka men ska be någon om dom kan blogga samt nu sitta å göra tidsinställda!
ska sitta i bilen sammanlagt ca 16 timmar.... SUCK det är det värsta vi måste bila över nu när vi har husbil så aa... :/ men men det är väl kul de bara att jag missar en jävla massa tid där jag kunnat sola å bada istället :/ :/ men men that's life! ska första dan vi kommer dit åka till min Farbrors tjejs landställe där dom har typ egen strand så där blir det BADA :D wohooo! hehe aa men ska sätta mej å göra tidsinställda nu men vi hörs påvägen en massa PUSS :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0