tidsinställt

17 juli 2012
Hejsan bloggen! Idag fyller min älskade farfar 80 år!!! Så STORT grattis till farfar! Idag ska vi även åka hem! Och det har nog säkert varit en rolig vecka här i Finland. Men kan inte fatta att jag har klarat mig en vecka utan internet och kunna messa!! Jag som tyo är beroende av det har varit tvungen att vara utan i mer än en vecka!!! :/ härlit härlit! jaja kommer blogga som vanligt direkt när jag kommit över till svenska sidan igen! För då får jag internet igen! De värsta är att jag inte kunnat snacka med min älskling! PÅ EN VECKA!!!! DET ÄR SJUKT HEMSKT :( 
men ska få träffa honom när jag kommer hem iaf <3 men vi hörs när jag kommer över till sverige puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0