-

Hejsan allihopa!!
sorry för no bliggning men i torsdags så var jag ju i stan och shoppa (ensam) och det var faktiskt rätt så mysigt!
fick aldrig ut bilderna på det jag köpte för äckel blogg.se appen på min telefon vill aldrig funka!! jävla hor skit!!
men men!! igår var det iaf midsommar!! det var super kul! Mostrar, farbror, kusin och familj firade jag med! vi badade bland annat, sen satt vi och solade å pratade! det var jätte mysigt! sen åt vi super god mat och pratade ännu mer sen försökte vi göra en krans.. vilket slutade i kaos :p thihihi. sen gick vi ner till grannens strand! på deras gräsmatta spelade vi Kubb! jag å pappa var ett lag och sedan var M å S i ett lag (vill itne hänga ut några namn vet inte om dom vill det osv..) aja men vi körde och jag å pappa vann stort!! M å S hade itne fått ned en ända av våra pinnar när spelet var slut!! thihiih men de var kul! sen så fic kvi nån galen ide att åka båt!! men alla hade druckit så ingen kunde köra förrutom jag då! så jag fick köra å de gick fan as bra ;) körde nästa full gas thhihihih å lekte runt lite de va jätte kul! de va Jag, pappa M å S som åkte båt! sen gjorde vi itne så mkt mer där på kvällen faktistk!! 
Imorse så åkte jag till min gamla medryttar ponny "Nora" hon är en jätte söt shettis som jag red på för ca ett år sedan! aja jag skulle försöka köra henne men hon bara stegrade och bockad osv osv men det gick bra till slut!! kan ju hennes trick och spakar! sen fick hon springa lös på paddocken och det tyckte hon var jätte kul :)
jaja sen så åkte jag hem å lalalala sen har jag varit i stan med Ronja å vi träffade Zandra å Mika osv osv :) haha nu blev det mycket skriva för mej! men ska dra mej nu! ligger bara i sängen, chillar å lyssnar på musik men puss på er mina änglar :* <3 
BILDER KOMMER SNART JAG LOVAR!!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0