As usual

hej hej på er allihop!!!
Som vanligt så har jag haft fullt upp = ingen bloggning! men ska fanimej skärpa mej jag hr ju tid det är ju sommarlov!!! men men i Måndags sås sov lilla Zandra här hos mej we had a grymt tråkig time!! haha nej de va skit kul men vi satt hemma helt efterbelivna å hade inget å göra!! så de sög ju!!
men men sen igår så va jag hos älskliingen på dan de va jätte kul!!!!! sen typ gick vi ner till Vallen å träffade en massa folk typ de va kul!! sen idag har jag jobbat, har jobbat ca 3+ 1/2 timme!! *stolt* tihihih å bara för att jag inte kunde sola så jobbade jag i underkläder så här var vi en röd å fin tomat hehe! men är rätt så rejält brännd på ryggen helt knall röd heheheh :p <3 men men de gör iaf inte ont! de gör det aldrig när jag blir solbrännd. aja i morgon ska jag åka helt jäkla ensam in till stan å köpa kläder för typ ingen kan följa med :( buhuuuuu!!! 
sen på Fredag är det midsommar å då kommer jag vara ensam "barn" med massa vuxna MYS PYS!!! kommer nog bli jätte kul tror jag! :* <3 jaja nu sitter jag å lyssnar på musik!
Å vet ni!!!! DET ÄR FUCKING SOMMARLOV!!!!!!!!!! 
 
ajuste idag var jag också ute och körde Fitness Walking i en timma i 20 graders värme liksom!! skit skönt!! skulle joggat men kan typ inte jogga har nån jävla typ lagg i magen som gör att jag inte kan springa :( jätte jobbigt!!!
 
Dagens hälsningar! Vill göra 2 dagens hälsningar till 2 av mina allrabästavänner! dom är mina änglar och har alltid funnits när jag har behövt dom! och jag finns alltid för dom!
första hälsningen är till min underbara vän IDA PETTERSSON som är i Florida just nu vill bara säga att jag saknar dej sjukt mycket vill att du ska komma hem snart å när du gör de så ska vi fan träffas å ha sjukt kul!! Ut å jogga som vi alltid gör!! nu ar jag fått göra det ensam :/ men men saknar dejj jätte mycket ses snart älskling puss :* 
 
Andra hälsningen är till min underbara bästavän OLIVIA NYBERG!! älskar dej min ängel du finns serriöst alltid för mig å jag för dej! älskar dej sjukt jävla mycket! thihih vet att du läser dehär nu :* <3 sakanr dej också jätte mycket vi måste träffas snart! vi har alltid kul tillsammans!! även fast man inte tror de så är du rätt galen fast dock endast på ett bra sätt! man har liksom alltid kul med dej!! älskar dej för den du är :* puss <3 
 
nu känner jag att det här blir väldigt långt men i hörs kanske senare älskar er puss puss :*
 
PS. vet att jag suger på att lägga upp bilder men de kommer jag lovar puss älskar er :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0