HAFT FULLT UPP

Hej på er!!
Vill bara börja med att säga att jag har haft fullt upp nu dom senaste dagarna så har haft ganska svårt med att hinna blogga förstår ni så förlåt för det.
Men men i lördags var jag iaf på Dop å det var min underbara kusins barn som döptes till det finaste namnet
Ronja sofia Dopet var jätte fint och efter så bjöds vi på fika i församlings huset och jag tror aldrig jag jag smakat så goda muffins förrut asså de e crazyyy! aja åt iaf en del bakelser så jag va ju en aaningen mätt efter det ;)
jaja men men igår var jag typ med fannie å lite så och igår eftermiddag så kollade i på fotbolls match på Ingaö IP de va Värmdö IF mot Ingarö IF min homoo spelar i Ingarö å min Älskling spelar i Värmdö haha så de va lite kul!!
å värmdö vann ju såklart med 11-1 mot Ingarö! men dom var bra iaf Ingarö kämpade på bra <3
aja nu ligger jag i sängen å bara myser ska efter det här upp å duscha sen ut på 2 timmars promenad med voffsan :) så mysigt så!!!<33 jaja menvi hörs väl senare antar jag puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0