hemma

hejsan hoppsan!
Sitter just nu hemma i soffan åt precis 2 bullar (tjockis) men va för att jag inte åt nån middag var liksom inte ett dugg hungrig ju :/ <3
men men idag har det varit fett chill dag de va bara jag å fannie som tjejer i stort sätt hela dagen sen va det typ 8 killar! hur awsome som helst!!! sen när jag kom hem chillade jag för de mesta orkade inte så mkt sen gick jag ut på en mys promenad med voffsan <3
å nu sitter jag här i soffan! ska till cosmonova imorgon med klassen sen kolla på niornas brännboll! på torsdag blir det skolavslutning :D såhääääääär glad ju!!!! <3
ska bli så skönt med avslutning!
men nu måste jag gå hörs puss puss :* <33333
arkiv bild!
BTW vi har fått hem husbilen den har ju varit på lagning å en helt ny motor är i den nu :D awsome!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0