Magsmärtor?

hej hej på er allihopa!
Dom flesta utav er är säkert i ksolan å så nu men inte jag!! :(
kom hem för en litend stund sen men åkte till skolan imorse iaf. men kände redan i morse att jag hade ont i min mage och hade lite svårt att äta men jag tänkte väl att det går över. sen på idrotten fick jag så ont att jag tyå låg på makren å grät :/ sen så mådde jag jätte illa de kändes verkligen som om jag skulle spy vilken sekund som helst :/ men men bestämmde mej då för att åka hem ist för att må dåligt typ. men men nu sitter jag här iaf å vet inte vart jag ska ta vägen har bara ont å blääää! MEN JAG VA JÄTTE DUKTIGT! fick en tablett av min syrra som tydligen skulle hjälpa vi akut smärta men grejjen är att jag tidigare aldrig har kunnat svälja tabletter men JAG KLARADE DET wohoo! f1 stolt.. hhaa <3
aja men nu ska ni inte behöva läsa mer skit men vi hörs säkeert snart igen puss puss <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0