nu går jag av på mitten

Hej mina fiiina läsare!
Sitter nu hemma för en gångs skull å tar det lugnt!
Har typ sovit max 3 timmar inatt sen i morse va de bara upp med tuppen så jag inte låg i sängen å dega hela dan så jag börja putsa sätena i vår båt sen tvättade jag hela båten och hjälpte pappa fixa dom nya kapellerna! :D sen har jag varit ute med hunden och träffat min lilla ida. cycklade till henne sen va vi hos henne lite sen drog vi till stranden å solade ;D jätte mysit! <3
kommer sakna henne nu när hon åker till florida men DU FÅR HA DE BÄST BEBIIISEN MIN!
men men är rätt slut just nu men de går de går :)
studentfesten igår var verkligen jätte kul! de va jätte mysit!! grattis kära kusin till studenten <3
aa AVSLUTNING PÅ TORSDAG!! sååååååhääääär glad typ :D hehe aa men ska äta snart typ så kan itne skriva så mycket just nu!
men jag funderar på en ny design eller typ en uppfräschning till bloggen. kanske nån rolig tävling eller vad tycker ni? <3
fick också en jätte gullig kommentar men när ni kommenterar snälla söta rara skriv era namn nästa gång :*
<----- så gulligt!!
men ska dra nu puss på er mina kära läsare :* <33
image description <---- arkiv bild från.. igår höhö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0