Sommaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr snaaaaaaaaaaart

tjenare!
SÅ JÄVLA SKÖNT MED SOMMARLOV SNART :D
det är endast 13h å 19 min innan jag springer ut skolan :D
taggad till tusen för skolavslutningen!
men men va ju på cosmonova idag med klassen vilket va kul tycker jag. sen så kollade vi på niorna å lärarna när dom spelade brännboll torr niorna vann inte helt säker. men men. sen så gick jag, fannie, olivia, johan, victor och tobas D till dyviken å badade :D sen kom min homiiie (jacob), å ralle dit :D å även alva å cornelia kom också så vi va rätt så många där tillslut ;) det var jätte mysigt, åretsförsta dopp å de var jätte varmt i vattnet <3
imorgon är det skolavslutning å jag kommer vara jätte ful hahah ne men får se :) efter ska jag åka med bästa Olivia å fannie till gamla stan och ta en fika sen åka till slussen, ta en glass å sedan sitta vid hamnen i slussen å mysa :D
åååååh kärlek till er de kommer bli jätte mysit!!
just nu sitter jag å lyssnar på musik å ska fortsätta med det så vi hörs sen eller imorgon puss puss :* <333
image description i may need this to chill down a little bit  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0