sorry sorry

hej hej allihopa!
sorry för att det inte blev någon bloggning igår riktigt men hade först avslutning!!!!!!!!!!!! sen åkte jag, olivia & Fannie till stan å fikade på wayne's coffee de va mys sen typ luffade vi runt lite hahah men men sen åkte vi till mej. Sen fick jag träffa min finaste bästa älskliiiing!! saknat han sååå inte träffat han på 1 1/2 vecka men fick träffa han igår iaf sen drog vi till donken å åt osv... sen drog vi till "Schools out" festivalen i Grisslinge de va väl helt okej men kunde vart roligare men vi dansade för de mesta i disco tältet! how awsome...? <3
aja idag har jag varit med fannie å olivia och vi träffade August!! sen åkte vi å typ träffade Jacob, Rasmus, Tobbe D å Johan! dom va f1 dryyga mot oss :( å Jacob pratade inte ens med mej liksom min allra bästa hommoo pratade inte med mejj :( är jätte ledsen nu :((((
men men Jag å Fannie åkte sen å träffade Min älskling å några till pallar nt skriva alla ;) men men fannie typ badade i grisslinge haha GALNING ;) <3
ne men nu sitter jag här hemma ute på terassen med hög musik å bara chillar!
orkar nt skriva mer nu men vi hörs puss puss <3 :*
image description SOMMARLOV NU :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0