till min vackra pojkvän!

Jag älskar dej min underbara älskling! utan dej skulle jag inte må så bra som jag gör idag!! jag älskar dej och det kommer jag alltid att göra! saknar dej jäätte mycket!!! har inte träffat dejj på år känns de som :( du är min bara min, forever and ever! <3 gör allt för att du ska må bra!! mår du bra mår jag bra, är du glad är jag glad! blir alltid glad när du skriver till mej älskling! du är serriöst den underbaraste pojkvän jag någonsin kan önska mej :* <3
är sjukt glad över att du är min <3 22 april 2012 <3 vår dag älskling! du är mitt liv mitt allt!! ♥Victor Hall


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naw, gud vad gulliga ni är!

2012-06-10 @ 19:24:02
URL: http://byyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0