wcjnjhefdjfhclhj

hejsan allihopa!
sitter just nu i sängen med bösta Olivia. Vi typ vaknade halv nio eller aa hon väckte mej då :) sen typ gick vi upp och satte oss i soffan med min lilla voffsing sen vid nio åt vi frukost och nu sitter vi här :) idag så ska jag väl inte göra nått speciellt tror jag.. Olivia drar vid halv elva! sen ska jag väl bara chilla eller nått :) vi får se!
men men! igår hann jag inte riktigt blogga.. Jag åkte till nacka med olivia vid 12 ungefär sen kom vi hem och åt osv sen gick vi ut och gick i ca 1 timme å 10 min :) ganska bra tycker jag ändå! på kvällen satt vi och kolla på film och så!! jätte mysig kväll med världens bästa!!! men men kanske gör nya hedern idag :) vad tycks om det?
jaja vi hörs lite senare iaf puss på er :* <3
 
Detta blev vårt kvälls snacks! thihiih hejdå puss :*<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0