Glömde helt

heiiij!
Sorry guys för att jag inte bloggade igår men typ glömde helt!
Jag tog Gardacil sprutan (stav.) igår så hade f1 ont i huvudet igår och mådde lite dåligt men det är bättre idag.
När jag kom hem så la jag mej på terassen å solade!! Jag solade i en timme typ, det var jätte skönt :D
Men sen hade jag tråkigt men då åkte jag å Olivia till Hamnen i Gustavsberg å hade de jätte mysigt!
Sen träffade jag några å åkte hem sen!
Idag var ja å firade min Kusin (rebecca) det var jätte mysigt :) på vägen hem handlade vi matsäck som jag ska i morgon. I morgon ska jag till Hellas i Nacka och klättra i träden med friluftslivet som jag har som EV i skolan!
Ska bli rätt nice :D Nästa vecka går jag bara skolan måndag + tisdag sedan är jag ledig :D
Ska ta hand mycket om Lina då eftersom hon snart flyttar :( :(
Men men nu ska jag kolla lite på film å packa grejejr tills i morrn! vi hörs gullungar PUSSHEJ <3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0