jag vet

jag vet jag suger men har funderat på blogg paus! eller kanske inte blogg paus men kommer bara kunna blogga när jag har tid liksom för jag har iinte så mycket tid just nu :/
Men som sagt från fredags till lördags sov jag med klassen i idrottshallen å vi hade sjuuuuuukt jäkla kul! serriöst bästa ever!! jag driver inte!!!!!! vi va typ upp till 5 på lördags morgon!! assåååå vi hade as kul!!!! bästa kvällen med bästa klassen!!! <3
sen på lördan var jag ju skit trött dårå men men..... Och idag har jag i stort sätt spenderat hela dagen i stallet det var jätte mysigt!!!!!! sen nu har jag färgat håret å lite så!!!
men aa har sov morgon i morrn fett chill jue <33 men ska ändå dra nu men vi hörs typ sen puss älskar er :* <3
arkiv bild hade ingen för tillfället <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0