kom för ett tag sedan"

Hej hej!
sitter just nu bara vid datan och TV:n.
Kom hem från nacka för en liten stund sedan :) Gick i nacka från halv fyra till halv sju, Det var sjukt varmt å jag å Olivia gick runt i varenda liten affär i nacka som har damkläder! å jag hittade ingen jävla klänning som passade mej.. :/ men tillslut köpte jag en jätte söt från "New Yorker" som jag ska ha :D happie :*
aa men hade en as kul dag med bästa Olivia i nacka å på bussen hem! fyfaan vad kul vi hadde jag tror serriöst jag döör! de va verkligen skiiiit kul :D <3
Aja tänkte titta vidare på tv men ni ska få lite bilder på de jag köpt :* pussen <3
örhängen <3
ögonbryns penna ;)
Lörsögonfransar ;) <3

Kommentarer
Postat av: Alva !

Jättesnygg!! ;) <3

2012-05-22 @ 22:38:48
URL: http://goforitt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0