måste få ut det!

Känner att jag måste få ut dehär!
Okej... Asså jag är så jävla trött på att folk varenda jävla dag oavsett om det är på skojj ska kommentera hur jag är eller se ut. Får kommentare face2face dårå om att jag tror mej, att jag leker nått som jag inte är.. Jag menar snälla du vet fan ingenting! Du typ trivs bättre med dej själv om du sänker andra! är det serriöst de som får ER att må bra? Och visst jag har Platina blondt hår egentligen men jag färgar det för att jag trivs mer med mej själv i mörkt hår och om jag vill ha det så är det mitt val, och mitt hår har en tendense att växa skit fort så jag få väldigt snabbt utväxt och jag vill fan inte färga håret varenda jävla vecka för jag får lite utväxt å så ska alal börja kommentera hur jag ser ut! Ska jag behöva slösa mina pengar, min tid och förstöra mitt hår bara för att folk håller på att säga saker som sänker mitt självförtroende om hur jag ser ut? jag tycker fan inte det!
Och jag kan ju inte ens gå med kläder som jag köper för jag skämms över de? är det så de ska vara kanske!
många säger men dom är bara avundsjuka å lalalal för dom upplever inte samma sak! Det är ingen jävel som kallar dej tjock som kommenterar hur du sminkar dej som kommenterar dina kläder eller hår så då är det ju jävlit lätt för dej att säga att jag bara inte ska bry mig va?
Över till kroppen... Visst jag är inte smalaste tjejen du kan hitta! jag har inte den platta magen, dom smala benen, Stora brösten eller snygga rumpan eller så men tro mej jag tränar å försöker i alla fall sen att min kropp inte vill det är väl inte mitt fel? Det är inte jag som valde att födas såhär! 
Och dedär om att jag söker uppmärksamhet! Det är väl ändå du som söker dendär jävla uppmärksamheten när du håller på som du gör right? elelr har jag helt jävla fel?
Jag orkar serriöst inte med det här nå mer! ni får tro vad ni vill, säga vad ni vill men säg fan inte sluta whina till mej efteråt för det lönar sej förihelvete inte ... 
Det måste vara nått ni själva är missnöjda med för ni går ju å trycker ner andra för att själv må bra! De är ju så? eller hur! men jag fattar inte riktigt hur det lönar er!
Allt jag skrivit är den minsta delen av hur min vardag ser ut.. Skulle kunna skriva en roman om det....
Men aja fick ur mej lite nu inte för jag tror att någon kommer läsa elelr bry sej men de va lite för att jag bara ville  skriva av mej!  men ha de så bra så hörs vi PUSSEN ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0