Nacka Forum <3

Hej
Idag har varit en ganska seg dag i skolan först så hade vi mesntorstid å sen efter hade vi NO vi skulle haft Engelska egentligen men våran lärrare hade Nationella prov med några andra så aa vi hade NO :) Sen hade vi typ lunch å sen No-labb (halvklass) sen sluatde dagen med ett jäkla matteprov.. Det var dock inte så jobbigt man skulletyp bara ringa in det svar som avr rätt å bara på vissa skulle man visa uträkning. Vissa saker var lättare än andra :)
Efter skolan åkte jag t nacka å typ väntade där i en timma på Victor, Adam, Wille, Angelica, Ida, Issa å sacke.      Sen typ gick vi runt i Nacka å bah chilla sådär ;) De va mysigt!!
Typ så har min dag sett ut :) Red ju igår också men orkade inte skriva när jag kom hem va så trött! MEn vi hoppade å jag red Amadeus det gick ganska bra han var lite pigg å stark men aanrs gick de väl bra :) Kanske lägger upp ltie bilder sen som jag tog i stallet igår :) Men ska nog dra nu snackar skype med Angelica, Adam å Victor MYS :D
Men ha de gött allihopp så hörs vi puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0