Sanning

Täntke skriva sanningar om mej som ni kanske inte visste ;)

1. Jag hatar att folk skojjar om hur man ser ut (negativt dårå) för jag tar åt mej!

2. Jag hatar falska vänner som bara söker status å uppmärksamhet!

3. Jag hatar folk som tror sej men säger att andra gör det för att dölja sej själva!

4. Jag gillar inte fokl som sänker andra för att höja sej själva..

5. jag skääms över min kropp!

6. Jag har VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN!

7. Jag har svårt att lita på folk!

8. Jag älskar att sola
9. Jag har svårt att bli brun pga mitt piggment (därav kritik)

10. Jag önskar jag såg helt annorlunda ut!!

11. Jag gråter lätt!!

12. Jag passar inte i klänning ;)


Thihihiihihihihi har tråkigt men där har ni! mest negativt men aa thats life bitches :* <3


Kommentarer
Postat av: Dooooooooooooooooooooooooraaan

Sluta hacka på dig själv du är UNDERBAR precis som du är!

Finast! ♥♥♥♥♥♥♥

2012-06-08 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0