soft as a... DUNKUDDE

Vacker rubrik hahaha!
Nej men hej allihopa :) sitter just nu i min säng i mitt rum å gör inte så mycket :)
Men i alla fall idag så ar jag i stallet på förmiddan, jag red fina Lina och det gick jätte bra hon var så snäll som alltid. Jag red med henne på volten sen gick jag med henne lite på vägen som är mellan stallet å ridvolten för det är lite saker som hon blir lite rädd för så de jobbade jag med henne att gå förbi utan problem och det gick super :) 
Sen så åkte jag hem och hjälpte mamam att städa å lite så sen åkte jag å träffade Victor, Issa å Fannie :) Så vi chillade runt lite typ :p <3
Men nu ska jag kolla på film så vi hörs sen! PUSSEN :* <3
Arkiv bild: jag å Lina <3Arkiv bild: jag å Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0