*stolt*

Hejsaan!
HAr arit en rätt så bra dag i skolan idag! hade matteprov idag å det gick super bra faktiskt tycker jag!
sen så aa va dagen rätt chill ändå sen på idrotten så sprang vi i skogen en runda som vi skulle springa 2 ggr å de var kul :) sen så åkte jag hem å gick ut en runda med hunden sen cyklade jag faktikst till stallet :D tycker jag var ganska duktigt ändå ;) sen var jag i stallet å red min bästa Lina sen cyklade jag hem igen :D fett stolt hahahah :p <3
nästa vecka är det sista gången jag får vara med min vackra lilla lina :( åååååh jätte jobbigt just nu :(
men i morgon har jag matteprov på B-delen <3 vi får se hur det går men ha de gott allihopa vi hörs puss :* <3
vägen till stallet <3
påväg till stallet <3
påvägen hem <3påvägen hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0