Tränat å städat <3

Hellu!
Sitter just nu efter en tuff eftermiddag i min säng å bara tar de lugnt skriver lite med älsklingen å så! ååååh har ångest kommer inte kunna träffa han på ett tag :'(
men kan iaf snacka med han så de e ju bra!
Men aa när jag kom hem så städade jag mitt rum riktigt ordentligt verkligen liksom noggrannt så nu är det rent å fint å det är fan skönt när det är så :) aa sen när jag hade städat å så så kände jag att jag verkligen behövde träna så gick ut å jogga ca 3 km å sen gjorde jag 50 situpps å ska göra 50 till lite senare innan jag ska går å lägger mejj!
Tränar lite inför sommaren nu känner att jag börjar gå uppåt i vikten :/ <3
men aja i morgon ska jag ta andra Livmoderhals cancer sprutan! Får serriöst panik när jag ska ta sprutor :( vi får se hur det går i morgon men det ska nog gå bra hoppas jag!
men nu måste jag dra men vi hörs PUSSHEJ :*
Bilderna höst uppe - Före
Bilderna längst ned - Efter
Bilderna höst uppe - Före
Bilderna längst ned - Efter

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket program fixar du dina bilder? :P

Kram (:

2012-05-13 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0