Tuff dag

Hejsan mina små kära vänner :)
Idag så typ försov jag mej så jag vaknade jag 08.45 å sista bussen går 08.47 för nästa går inte förrän 10.09 så man har ju värst turen asså -.- åååh men aa så kan de gå ibland! men sen åkte jag iaf till skolan sen hade vi lunch nästan direkt när jag kom dit å efter så hade vi matte och vi hade utematte vi skulle joba 2å 2 i par å göra några uppgifter! Jag jobbade med Tobbe D å de gick jätte bra för oss :) sen hade vi svencka vanlig lektion å så hade vi Idrott. Jag hade glömt skor till idrotten men sprang barfota de gick ju de me ;) på Idrotten hade vi osm uppvärmning att springa runt plan 2 ggr å sen göra några styrke övnignar sen spelade vi konfotboll å jag jobbade faktiskt jätte mycket på idrotten idag :D
Jaa som vanligt så åkte jag ju hem efter skolan å sen till stallet. Där fixade jag klart allt sen så red jag å camilla fota mej å lina lite :D de va kul å lina gick jätte fint idag vi gick lite vid en skog å de blev lina lite rädd för men sen blev hon lugn när vi hade ridit där ett tag så det var ju bra i alla fall :D sen galoperade vi lite med lite längre tyglar å det tyckte hon var jätte kul så då blev jag också glad :D men nu måste jag nog sova iallafall så ha de gött så hörs vi imorrn Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0