woop woop!

hehe hejsan!
förlåååååååt sååå mycket för att jag inte har bloggat men har bara inte hunnit :/ <3
har som sagt varit med min familj + farbror å hans brud å vi har haft det jätte mysit. Jag sov hos zandra från fredags till lördags å vi hade sjuukt kul!! å sen i lördags så gick jag me familjen å så ner till "Bistro Björkvik" å åt en sjukt god middag å guuuuud vad gott det var jag svär! jag åt Cesarsallad ååååååååh älskar den såååå sjukt mycket sååå sjukt god :* <3 men i alla fall de va lite om de å i torsdags var jag å träffade finaste kusin barnet mitt vet inte om jag skrev om de å orkar inte kolla nu :p hehe men aa just nu ligger jag ute å solar så jäääävla skööönt jag sväääär :* <3
men aa ska nog tagga nu å juste har ridning ikväll också å i motgon ska jag kanske åka å köpa mej avslutningsklännign vi får se men ha de bäst mina älskade läsare så hörs vi pussen :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0