Kaos!

Hejsan mina fina läsare! nu är det såhär att jag inte har hunnit blogga direkt för sov hos finaste ida igår med alva och fannie. Det var jätte kul å vi hade det jätte mysigt!! hade knappt tid till att blogga + att jag hade ingen data och ni vet ju hur det är med blogg.se appen på min mobil :/ aja men sen nu här hemma har jag typ lega sjuk och rensat lite i mitt rum med mamma för vi ska göra om i mitt rum och i morgon kanske jag får ny säng :D HAPPY! aja whatev. men aa så s åär det! Tror jag har nån jävla sommar-sjuk förkylnings grejjs jätte jobbigt! kan inte svälja elelr äta å känns som om jag kommer spy när som :( blääää!!! men men that's life! Så imorrn blir det IKEA woop woop, om jag inte är allt för dålig men hoppas!! Vet inte vad mer jag kan skriva :/ men i får väl höras senare då ha de puss :* <33
 bilder från yesturdaiii!
<333 Ajuuste kom på att jag färgade håret igår me ^^blev braa faktiskt (fannie färgade) men ha de grymt pöss 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0