tjootjena

tja tjaa bloggen! idag har jag jobbat och omg vad mycket äcklig kryp det var asså... Hahahahahah nej driver men hej sötnosar har faktiskt jobbat idag! körde stenar med våran ena flakmoppe från det ena stället till det narda osv... va även på en visning i morse på ett hus som ligger på min gata och det huset är fanimej sjukt!!! asså på riktigt det är ett riktigt dröm hus!!!! men det kostar 19 miljoner och månadskostnaden på det huset ligger nog runt 70 tusen... så man bah jaaa ^^ nä men va ute och åkte moppe nyss! as kul älskar det!! men men nu vet jag inte ad jag ska göra resten av dan? blööööh! men ska kanske dra nåstans eller nått? vi får se! men ska nog dra nu å göra nått? AJUSTE haha när jag skulle lära mig köra ena flakmoppen idag så klämde jag fingret mellan bromsen (AJAJ) och sen när jag och min syrra skulle lyfta ner en JÄTTE tung sten från flakmoppen så hamnar mitt finger under den så har ingen känsel och fingret är svullet! (AJAJ) 
aja men vi hörs senare pussen å kramen :* <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (ses bara av mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0